دلایل انتخاب ایروبیک کم تأثیر را درک کنید
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي اليشمس

یک بطری آب را مفید نگه دارید. [6] همانطور که در حین تمرین عرق می کنید بدن شروع به کم آبی می کند. اگر در طول تمرین بدن خود را با آب پر نکنید ، می توانید بیش از حد ورزش کنید و به خود صدمه بزنید ، بنابراین هر وقت تشنه شدید یا کمی نیاز به خنک شدن دارید ، آب را در همین نزدیکی نگه دارید و بنوشید.

. ایروبیک با تأثیر کم از حرکاتی که فشار زیادی را به مفاصل وارد می کنند ، از جمله حرکاتی مانند پریدن ، دویدن در جای خود و مواردی از این دست جلوگیری می کند. ایروبیک با تأثیر کم برای به حداقل رساندن خطر آسیب دیدگی پا طراحی شده است و برای بزرگسالان ، زنان باردار و افراد دارای اضافه وزن توصیه می شود. [7] اگر در یکی از این دسته ها قرار می گیرید یا دچار مشکلات مفصلی هستید ، به هیچ وجه نباید تمرین ایروبیک با تأثیر بالا را انجام دهید ، مگر اینکه پزشک آن را برای شما تأیید کند. اگر فرم خوبی ندارید و می خواهید به راحتی وارد یک رژیم تمرینی شوید ، ایروبیک کم تأثیر راهی عالی برای عادت دادن بدن به طیف وسیعی از حرکات قبل از شروع فشار به خود است.
ایروبیک با تأثیر کم فقط برای افراد مبتلا به "مشکلات" نیست. بسیاری از تمرینات که برای به حداقل رساندن ضربه طراحی شده اند ، به همان اندازه موثر هستند ، بدون خطر آسیب.
همه "ایروبیک های کم تأثیر" برای همه مناسب نیستند. بدون خطر نیست. اگر فردی در یک سطح خیلی بالا تمرین کند ممکن است هنوز دچار اضافه وزن یا بد فرم باشد ، ممکن است آسیب ببیند. استفاده از فرم نامناسب یا الگوهای حرکتی نادرست نیز ممکن است باعث آسیب شود.
با حرکات مختلف ، دوچرخه سواری کنید. فرقی نمی کند که به چه نظمی وارد شوید ، اما حداقل یک یا دو دقیقه در هر حرکت بمانید تا به حرکت بعدی بروید.
شما باید حرکات مشابه را به طور مکرر در طول تمرین خود تکرار کنید. اگر با یک حرکت پیشرفته تر مشکل دارید ، به حرکات اساسی تر مانند قدم به جلو و عقب برگردید. هنگامی که عضلات شما متوقف شدند ، به حرکتهای دشوارتر برگردید.

 

2
در محل برای گرم شدن راهپیمایی کنید. تا زمانی که بدن خود را گرم نکنید تمرین خود را جدی آغاز نکنید. در گرم شدن بدن ، شما به تدریج جریان خون را در بدن افزایش می دهید و گروه های عضلانی را که استفاده می کنید شل می کنید و خطر استرس عضلانی را کاهش می دهید. [8] برای هدایت مراحل خود از ریتم موسیقی که در حال پخش آن هستید استفاده کنید ، اما موسیقی باید نسبتاً سریع باشد تا مطمئن شوید به اندازه کافی سریع حرکت می کنید تا ضربان قلب شما بالا رود.
بازوها می توانند به طور طبیعی در پهلو آویزان شوند ، یا می توانید آنها را با حرکتی تیز اما کنترل شده بچرخانید تا عضلات بازو را نیز تمرین دهید.





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي اليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: